Wednesday, January 24, 2007

Uppdatering på bokfrontenr

Köpte idag både Män som hatar Kvinnor av Stieg Larsson samt Camilla Läckbergs debutroman Isprinsessan. Man måste ju vara lite uppdaterad och inte bara läsa Shakespeare :) Igår började jag även läsa Damernas Detektivbyrå och det bådar gott, lite lagomt halvmysigt sådär.

Insåg även att det är dumt att vänta med att köpa saker. Den ultimata svarta korgen på Åhlens som jag tänkt ha i vardagsrummet för handkontroller var nu helt slut. Fan. I teorin hade den redan flyttat in och nu måste jag hitta en exakt likadan. Suck.

Var även in på Rummet en sväng och obseranta skulle kunna märka att jag får en viss typ av ögon när jag är där och att samma ögon även skapas på Apple Store. Allt är så fint, och allt är så dyrt. Lyckades dock hålla mig från att köpa någonting, även om det fanns ett väldigt fint brevställ med en katt på som verkligen lockade. Men det får bli nästa sväng (läs: när pengarna från CSN kommer)

Katt var det ja, lillkillen har varit överdjävlig hela dagen och bitit och klättrat på mig konstant. Men nu la han sig i knät och tänkte vara söt. Så dags då, nu ska ju jag iväg och träna.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home