Wednesday, February 07, 2007

Skitteknik och skitväder

Jag ska flytta till bahamas. Fy fan vad jag hatar vinter. Idag var det -20 grader och jag har sakta men säkert blivit proväxthuseffekten. Vem skulle dö av lite varmare klimat? Min gissning är att absoluta nollpunkten uppnåtts i sundsvall under dagen. Eller åtminstone i härnösand.

Jag hatar även all typ av teknik. Mitt internet kopplas in 16/2 och ninjanätet har försvunnit. Jag antar att kylan dödar signalerna på vägen. Just nu surfar jag på mittuniversitetes bibliotek. Och det går ju bra. Förutom att jag måste gå ner hit och det är som sagt skitkallt. Imorgon ska jag dock köpa en snowboard så då lär ju säkert all snö och vinter försvinna.

Min nya jävla skitboxer är också dålig. Den vill bara visa 1, 2 & 4 och jag har pratat med för många kundtjänstmänniskor för att må bra. Nu håller den på att omkodas och jag hoppas att det kan fungera. För om jag ska hålla på att byta ut boxer hit och dit lär jag säkert inte ens ha någon TV när vi går över till digitalt.

Fan, det är mycket som är crap nu. Dessutom är jag hungrig men eftersom jag sitter på ett bibliotek och inte hemma i soffan har jag ingenting att äta. Hurra.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home