Monday, December 04, 2006

Sofia the rockstar

Jag har fortfarande inte släppt min blixtkarriär som rockstjärna. Det är tur att jag har gitarren som
bevis på att jag faktiskt vann, annars hade jag nog gissat på att det bara var en dröm. Helt insane.

Höll för övrigt ett kort föredrag om mitt jobb som frilansskribent inför Svenska C-gruppen idag
på praktiken. Sådär lagom jätteoförberett men det gick rätt bra. Många intressanta frågor från 
den fina klassen och jag börjar så smått fundera på om Skvaderns elever inte är ungdomar utan
snarare små robotbarn eftersom de är så perfekta :)

Har fortfarande svenskuppgifterna hängande över axeln som ett ok. Dessutom ska jag förlänga min
krönika som handlar om när rockskribenten blev rockstjärna. Den hamnade inte i tidningen idag pga
diverse missförstånd men jag ska reparera det så hela sundsvall får ta del av stadens senaste stjärna :D
Hybris ftw :D 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home