Wednesday, November 22, 2006

Guitar Hero II (och sömnproblem

Gah. Ett bud hade försökt leverera Guitar Hero II till mig idag men jag var på praktik. Därför 
sitter jag inte och har roligt med min plastgitarr i detta nu utan försöker istället få tag på 
personen på budföretaget som envist väljer att inte svara när han ringer. Det kan naturligtvis
även vara så att han inte är i närheten av sin mobil, men jag föredrar att tro på konspirationsteorin.

Är i övrigt helt gigantiskt trött efter en förvirrande natt.

ca 01.00 - somnade efter en lång wow-kväll
02.19 - vaknade av vad jag tror vad väckarklockan (det var det inte). tror att klockan är 07 och kliver
upp. Noterar att jag fått ett sms och konstaterar att "åh, ett sms - konstigt att jag inte vaknade av
det - det brukar jag ju göra. (naturligtvis var det sms:et som väckte mig eftersom väckarklockan
var inställd på 07
02.20 - startar datorn men eftersom jag sover mentalt startar jag den dator jag aldrig använder
på morgonen. en konsekvens av tröttheten och det förvirrade tillståndet.
02.25 - börjar ta en dusch. då kommer funderingarna om saker som inte stämmer. varför klev
inte dante på mig som han brukade? varför vaknade jag inte av sms:et? och varför är jag så
sjukt förvirrad? avbryter duschen och ser att klockan inte alls är strax efter 7 utan snarare halv 3
ajdå.
02.30 - går blöt och trött tillbaka till sängen och sover en fortsatt förvirrad sömn tills klockan
ringer. på riktigt.

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home