Monday, December 04, 2006

Säsongens citrus

Av någon anledning känner jag mig som en kärring när jag köper Brämhults fantastiska juicer 
(är för övrigt rätt pinsamt att en kommande svensklärare inte kan stava till jouice, eller hur man nu
skriver det). Var på Ica idag och hoppade högt när jag såg en ny smak. Säsongens citrus är Mandarin
och naturligtvis köper jag en flaska. Men blev lite besviken. Jag gillade den andra säsongsspecialen
med persika och hallon (osäker på kombinationen, men jag tror det var dem) mer. Även om jag
alltid föredrar jordgub apelsin. Ja. Jag är nog en kärring. Ska man vara riktigt hårdrockig och ungdomlig
bör man snarare springa ner på Willys och köpa en flaska Eldorado för 2 kronor. Eller nått.

Dagens länk för övrigt:
http://loading.se/blogg.php?user_id=12&blogg_id=1710
Det är mycket man inte ska göra med sin Wii. Som att stoppa in en fyrklöver i vädringshålen. Fan, precis vad jag planerat att göra ju.

 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home