Wednesday, December 06, 2006

Lista

* 4 jobb jag har haft:
- Garderobsvaktare
- Kassörska
- Journalist (eller rättare sagt är det inget jag haft utan fortfarande jobbar med)
- Gräsmatteutrullare


* 4 filmer jag kan se om och om igen:
- Pirates of the Caribeen
- Edward Scissorhands
- Batman Begins
- Det femte elementet

* 4 Städer jag har bott i:
- Sundsvall
- Gävle
- Långvind (varje sommar i över tio år blir väl en del)
- Härnösand (känns det som åtminstone)

* 4 teveserier jag har tittat på:
- Lost
- Sex and the city
- Scrubs
- Ally McBeal

* 4 favoriträtter:
- Pizza
- Blackend steak Olearys
- Köttfärspaj
- Älgstek


* 4 platser/länder jag vill besöka:
- London
- New York
- Sidney
- Berlin


* 4 typer av websajter jag besöker dagligen:
- Spelsidor
- Bloggar
- Forum
- Tidningssidor


* 4 ställen där jag känner mig bekväm:
- I min lägenhet (den kommande också hoppas jag)
- I Wacken (tyskland)
- I Stockholm
- På gymmet

* 4 jag utmanar:
- Vicky
- Sara
- Rea
- Hurra

0 Comments:

Post a Comment

<< Home