Monday, January 01, 2007

Sammanfattning 2006

Årets lägenhet
Den nya. På södermalm. Jag älskar den

Årets amerikan 1
Stephan

Årets film
Kill Bill 1& 2. Även om de inte släpptes i år. Äntligen såg jag båda och blev genast fast,

Årets dator:
Macbooken. Värd sin vikt i guld

Årets julpynt
Piratdödskallen och ångeln enade under ljusstaken. Så fint. Och så Sofia.

Årets amerikan 2
Mike

Årets spel
Guitar Hero 1 & 2

Årets misstag
Guitar Hero 2 och Cult of Luna på Close up Festival förtjänade båda en femma

Årets praktik
Skvadern. Jag vill börja jobba där. Nu.

Årets tårta:
Praktikanttårtan på skvadern. Vackrare kan inte en tårta bli.

Årets festival
Wacken. Allt var perfekt

Årets dråpligaste:
När jag skulle träna med Frida och fick nackspärr på Fridas parkering och tvingades åka hem med kommentaren ”Hej Frida, jag tror inte vi kan träna idag”

Årets tramsigaste:
Alla föreläsningar/seminarium i Härnösand. Extrem trötthet i sitt esse

Årets fest
Juldagen. Tror jag.

Årets skiva
Svårt, men Cult of Luna och Tool ligger bra till.

Årets beroende 1
Brämhult

Årets mat
Färsk pasta. Fungerade alltid

Årets beroende 2
Godis. Som alltid.

Årets kurs
Textanalys 5p. Även om jag inte gillade hon som höll i kursen lärde jag mig mycket,

Årets beroende 3
Dyra inredningsprylar

Årets blogg
Sofia Mjuk – såklart!

Årets artist
Alice Cooper. Bäst på Sweden Rock och grym på skiva

Årets språk
Tyska. Som alltid. Eller rättare sagt låtsastyska

Årets julrim
Det alternativa till farmors christer sjögren-skiva

Årets WoW-upplevelse
Ragnaros down. Ord överflödiga

Årets träning
Flytten. Vem behöver gymkort när man kan bära flyttlådor

Årets överraskning
Close up Festival. Jättefin inomhusfestival med fantastiska band.

Årets scenpersonlighet
Mikael Åkerfeltd i Opeth.

Årets låt
Temptation, Cradle of Filth.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home