Thursday, December 28, 2006

Förlåt Guitar Hero 2

Det händer inte ofta, men det händer ibland. Att jag ångrar ett betyg jag satt. Just nu har jag lite dåligt samvete för Guitar Hero 2 som naturligtvis skulle ha en femma, ingenting annat. Jag motiverade min 4:a med att musiken är dålig, men så länge Sweet Child o mine, Strutter och Killing in the Name finns där så behöver jag egentligen ingenting annat. Man får ändå kramp i armen efter ett visst antal låtar så man behöver aldrig spela de dåliga.

Jag har med andra ord haft en Guitar Hero 2-kväll igen. Vässat lite skills och försökt sätta alla toner i den nya favoriten Sweet Child o mine. Introt sitter nästan klockrent och det är så fantastiskt roligt att spela. Hade Guitar hero 1 & 2 haft tidsmätare hade jag inte velat läsa av dem. För jag spelar inte Zelda, Gears of War eller Dead Rising när jag spelar konsol. Jag spelar Guitar Hero 2 tills mjölksyran i armen nästan får den att trilla av. Men även om den faktiskt skulle göra det en dag som resultat av överdrivet spelande så skulle jag ändå älska Guitar Hero.

Så förlåt, förlåt Guitar Hero 2. Du är en femma. Trots allt.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home