Saturday, December 23, 2006

Julrim goes fem i två humor

Det finns ett fenomen som kallas fem i två humor. Med två menas timmen på natten och det säger sig själv att det ofta blir ganska dåliga skämt. Jag sitter själv och plitar på de sista julrimmen och hade det lite svårt med farmors christer sjögren-skiva. Så jag värmde upp med ett alternativt julrim som jag fortfarande inte kan sluta fnissa åt.


Christer sjögren sveriges sämsta artist är
Om jag fick en skiva det genast till sopnedkastet bär
Ge mig lite döds, black eller goth
Om jag skulle lyssna på denna måste det ske under hot
Men alla har som bekant inte samma smak som jag
Därför kommer skivan hos dig möta en morgondag

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

oh herreGUD vilka onda rim du verkar syssla med på julafton! hur bra som helst ju ^^ haha, jag tänker härmed citera detta citat så alla får läsa det.

God Jul föresten :D

12:15 AM  

Post a Comment

<< Home