Friday, March 30, 2007

Festivalsommaren 2007

JÄVLAR I MIG VILKEN HÄRLIG SOMMAR DET KOMMER ATT BLI!

Ursäkta versalerna, och förlåt romantiken för att jag överger den hemska inlämningsuppgift om epoken som just nu skrvs, men Sweden Rock släppte nya band idag och gjorde mig på bra humör trots att jag fick ställa in dagens träning pga halsont.

Krux ska spela på Sweden Rock och med tanke på att A: Mats Levén är snyggast i hårdrockssverige och B: deras skiva var en av de bästa förra året och C: jag surat i månader över att jag missade dem på Close up-festival, så är det inte så konstigt att jag är på bra humör. Svensk doom är bäst när den kommer från Krux och även om Sweden Rock har otroligt många fler bättre band än förra året så är det främst två jag bryr mig om. Krux och Tiamat. Gud så roligt.

Dessutom ska jag även åka till Metal Town/Pier Pressure 30 juni/1 juli nere i göteborg. Blir också roligt.
Så festivalsommaren ser ut så här för min del:

6-9 juni Sweden Rock Festival Blekinge
14-16 juni Hultsfred - Småland
30 juni - 1 juli Metal Town/Pier Pressure - Göteborg
5-7 juli - Gatufesten - Sundsvall
2-4 augusti - Wacken open air - Tyskland

Jag vill ha sommar. Nu.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

ja!!!!!!! det ryktas även om att manson kommer till metaltown, billboard har bekräftat men inte metaltown eller manson själv, men jävlar imig om det blir så!

9:33 AM  

Post a Comment

<< Home