Monday, March 26, 2007

TV!

Äntligen. Efter sju svåra år (eller rättare sagt: från den 16 januari) har jag kämpat för att få fler kanaler än 1, 2 och 4. Jag behöver inte längre engagera mig i boxerhärvan utan kan numera se på nästan alla roliga program på den fina tv:n.

Men inte är det boxers förtjänst. Den nya box som de skulle skicka ut förra veckan har naturligtvis inte dykt upp (trots att jag påpekat detta via mail). Men eftersom jag har en så superduperfin lyxtv så finns det en läcker pryl som heter CA-modul som jag förr eller senare ändå tänkt skaffa. Den stoppar du in i tv:n och för sedan in ditt digitaltv-kort i den och vips har du alla kanaler du förtjänar. 450 kronor kostar den och det är det värt för att slippa ytterligare en handkontroll, sladdar och prylar runt tv:n. Så nu kan boxer stoppa upp sin crapboxer på en plats där solen aldrig skiner.

Nu ska jag titta på 100 höjdare

Labels:

0 Comments:

Post a Comment

<< Home