Wednesday, May 23, 2007

Day off. Nästan.

Mailade uppsatsen i natt. Kändes bra, även om det inte var den definitiva inlämingen. Det är nästa tisdag så man lär antagligen få tillbaka den för jobb över helgen. Men jag är redo för allt.

Hade annars unnat mig en offdag idag. Inga spel att spela, ingen administration att sköta och ingen skola att jobba med. Den hårda gårdagen med radioframträdande och uppsatsskrivande var nog fullspäckad och jag somnade strax innan två. Vilket i sin tur även kan skyllas på mitt försök att bli en kaffedrickare och att jag inte riktigt hade lärt mig att en sen kopp kaffe var en dålig idé om man ville somna.

Offdagen har dock gått sådär. Jag gillar ju att jobba och kunde inte låta bli att skriva intervjufrågor till en artikel om Stylusorkestern. Men annars har jag skött mig. Tränat pump på lunchen och sen var det filmdags. Deja vú. 3/5. 4/5 till popcornen :D

Nu: Body Combat. Sen hem och ickejobba.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home