Monday, May 21, 2007

Takidafansen

Recenserade som bekant Takida för några dagar sedan. Ett lite läskigt jobb med tanke på hur arga Takida-fansen tenderar att vara. Och sätter man 2/5 så kändes det på förhand som ett läge att gå ner i skyddsbunktern direkt. I alla fall om man läst all kritik som Mattias fick efter att ha satt samma betyg på gatufestspelningen förra året. Men hittills har det varit tyst och man kan nästan utskilja något slags beröm på Takidafans.com

"Låter som jag inte missade något, för det känns som ST är riktigt objektiva här, mucho skönt.




---

typiskt st :@
_________________


----

flemmis, Var inget fel på ST´s recension tycker jag. Inga onödigt hårda ord eller så. Tror Sofia hade större förväntningar på Takida än att se en aspackad Robert som ramlade och slog munnen så han blödde. 140 kr kostade inträdet och visst har man väl rätt att få tycka till då?
Jens verkade dock väldigt nöjd. Fan att man inte kunde åka!!!
_________________
I´m head over heels goddess of mine

---

Ingen dålig recension, Sofia Hård skriver åtminstånde proffisionellt när hon skriver en recension om Takida, till skillnad från de andra recensenterna på ST.

det behöver inte betyda att man håller med henne till 100%, tycker fortf Takida kommer bli stora. Publiken älskar ju dem, det framstår i alla recensioner med dem hur dåligt annat det än står. Och det är ju egentligen bara det som betyder något!"

Men såklart är alla inte lika positiva. Det här hittade jag på ST imorse vilket innebär att min världssyn ändå inte är helt rubbad:

"Alltså, jag kommer aldrig förstå mig på er på ST. Det är ökänt att ni inte gillar takida. Och takida gillar inte er. Men se det från en annan vinkel någon gång? Du vet att det var en FEST va? Såklart inte alla toner satt. Det var alkohol inblandat, och han hade förmodligen inte sjungit upp. Haha. Näe, allvarligt. Jag tycker att ni på ST ska ta och växa upp. Takida FÖRTJÄNAR all bra kritik de får från sina fans. Låt en civilperson skriva om nya skivan. Ni på ST är inkompetenta."

Personligen så saknar jag ett fuckofffuckingfuck och med jävla hälsningar för att jag ska ta till mig kritiken dock.

1 Comments:

Blogger Emilia said...

Hmm. jag stog längst fram på spelningen och jag såg aldrig robert ramla och slå läppen :S det såg däremot ut som om han bitit sig i läppen.

6:27 AM  

Post a Comment

<< Home