Friday, May 11, 2007

Singstar Crap Hits

Tvingades spela Singstar Pop Hits idag. Som innehåller de absolut sämsta karaokelåtarna genom tiderna. Boten Anna, Ace of Base och Aqua representerade vilket ensamt räckte för att reta spyreflexerna. Hua. Få spel känns lika utsugande som senaste Singstar. En av mickarna fungerade inte pga avbiten sladd, med facit i hand hade det varit bäst om han bitit av båda två. Jag säger han eftersom jag antar att det är min katt och inte Frida som har bitit av sladdarna. Men riktigt säker kan man aldrig vara :P

Nu ska jag fortsätta min extremt vuxna fredagkväll med lite mer spelrecensrande innan jag fortsätter med uppsatsen. Det har varit lite stillastående nu när jag jobbat, men imorgon blir det hårda tag. Firar dock min 22-årsdag med släkten först men jag har hört att tårta är det bästa att ha i magen när man skriver uppsats. Eller nått.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home