Saturday, November 04, 2006

Antipower naps

Jag förstår faktiskt inte varför det heter Power naps. Är det jag som gör
fel eller varifrån kommer den mystiska kraften ifrån? Har precis 
halvdosat i någon timme och känner mig mer död än levande. Och det är
inte bara nu. Sover i regel minst en timme varje dag någon gång på 
eftermiddagen. Inte för att bli piggare, det vet jag av erfarenhet att jag 
inte blir, utan bara för att jag är så trött att ögonlocken inte  klarar av 
att hålla sig uppe. Nåväl. Nu är jag vaken i alla fall, fast i ett zombieliknande 
tillstånd vilket passar rätt bra eftersom jag ska på hårdrock.

Lyssnar för övrigt på Cradle of Filths nya. Rätt svängig och innehåller 
vissa riktigt bra delar.

Jag gillar The Foetus of a New Day Kicking. 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home