Sunday, December 17, 2006

Skön helg

Igår hade vi traditionsenlig julfest med nöjesredaktionen på ST. Guitar Hero var hedersgäst och älskades av alla. Kan gissa på att det är fler än en som köper sitt exemplar till veckan. Kvällen blev dock rätt kort eftersom det var ovanligt lite folk på skeppan och jag tog en promenad hem runt tolvsnåret. Var även ute och gick imorse eftersom jag ville ha en pizza till frukost och insåg först nere på stan att exakt alla pizzerior öppnar 12 eller senare. Suck. Så jag fick döda 40 minuter på Åhlens istället.

Mamma var på lägenhetsvisitation för första gången ikväll. Hon tyckte om den lika mycket som jag gör och var faktiskt rätt imponerad. Nu ska jag bara försöka få ordning på alla kartonger så att det blir lite stil. Har även bytt namn och syfte på det såkallade förrådet i källaren. Mitt förråd är numera ett Arkiv med böcker och tidningar. Helt perfekt, och till skillnad från det förra förrådet (som definitivt inte var ett arkiv) så är jag inte rädd för att gå ner i källaren. Det finns till och med en bastu om man vill ha bastufest. Åh. Big Brother-flashbacks. Skrev för övrigt en recension senare ikväll där jag jämförde Sonic med Linda Rosing. Skoj.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home