Friday, December 15, 2006

Sofia Slacker

Har bloggat dåligt de senaste dagarna. Kan beror på att jag flyttat in i VÄRLDENS FINASTE LÄGENHET! Jag är kär i den, inte minst nu när jag sitter på mitt kontor och tittar ut genom fönstret. Allt känns nästan för bra för att vara sant och bättre kommer det bli. När julklappspengarna trillat in (för jag har som bekant varit snällast i sverige i år. Not) blir det mer inredningsprylar, inte minst ramar till mina toksnygga affischer från Fear and Loathing in Las Vegas och Edward Scissorhands. Var faktiskt ute på Ikea idag men köpte mest förvaringssaker och julgodis. Och en liten, liten julgran. Var även och tittade på världens gulligaste kattungar, Kefka var helt galet söt. Bild kommer förhoppningsvis snart.

Bild bör även komma på den numera välkända kandidattårtan. Jag och Peter slog på stora trumman och köpte en 25-bitars tårta med fotomarsipan. Eller vad det heter. I korta drag pryddes tårtan av en ätbar bild på oss, vilket såklart blev populärt. Men praktiken på skvadern har varit outstanding så det kändes helt rätt. En fin tårta åt en fin skola.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home