Friday, March 16, 2007

En trevlig kväll

Det har varit en bra dag idag. Inte så avancerad men ändå proppfylld av innehåll och trevliga människor.

Började såklart med lite träning. Body Pump på lunchen. Bra start, men combaten kändes fortfarande i benen. Imorgon är det combat igen, får se hur kroppen känns då.

Efter pumpen slappade jag lite på stan, sålde spel och snackade med EB-folket som jag inte träffat på ett tag. Också skoj. Jag lovar att boka in en inflyttningsfest snart.

Kommer hem och kikar posten. Först en tenta från härnösand. 55 var max, 25 godkänt och 45 vg. Jag hamnade på 35 och det kändes okej. Terminens första fem poäng är med andra ord i hamn. Skönt. Tyvärr var det ingen PS3-avi i lådan, men väl en inbjudan till releasefesten i sthlm och spontant så känner jag att jag måste gå. Ska bara fixa boende men förhoppningsvis löser det sig och annars kan jag säkert bo hos Svante. Det här är en fest jag absolut INTE vill missa.

När posten var färdigläst så var min sthlmskusin Fredrik hitlevererad från Mormor. Har inte träffat Fredrik på ett tag och det var skoj att se honom. Vi lirade Gears of War Co-op plus Table Tennis i massor. Sen blev det pizza nere på jops och lite godis. Innan vi gick hem för mer Table Tennis. Fredrik blev rätt duktig till slut och det blev hårda matcher. Som dock den hårda kusinen vann :D

Efter att ha skjutsat hem honom till mormor tog jag en sväng upp på södra där det var fullt drag. Snackade med Clarra, Sofia och Johanna en sväng innan jag åkte hem för en god natt sömn. Imorgon är det combat som gäller. Sen är det fest :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home