Tuesday, April 03, 2007

Bloggslackern är tillbaka

Några dagar utan bloggande nu. Skyller på allmän irritation, förkylning och World of Warcraft. Återupptog mitt Wowande häromdagen med att rerolla en hunter av blood elf-typ och hon är just nu level 14 och supersöt. Vidare har jag alltså råkat bli förkyld. Skitbra när veckans roligaste träningsdag är i antågande. Onsdagar är min superträningsdag med både lunchpump och body combat som båda har riktigt bra instruktörer. Jag hoppas verkligen att jag kan piggna till så jag kan köra ordentligt imorgon. Men vi får se. Jag och katten tar en latdag idag istället, med undantag för den dansuppvisning jag ska på ikväll. Annars blir den mesta rörelsen i digital form som tennisspelare i Virtua Tennis, jägare i World of Warcraft och hjälte i Zelda Ocarina of time.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home