Friday, May 25, 2007

Back on track

Efter två offdagar (nåja, en och en halv. Skrev ingenting igår, men var hos farmor hela dagen för att hjälpa henne med huset) så är jag back on track. Akompanjerad av en nackspärr. Hurra. Förhoppningsvis går den över eftersom jag vägrar zoona (vid användning av zon får inte området vistas i solen på två veckor) och köra med polotröja i två veckor nu när sommaren äntligen är påväg. Det är nog surt att dagens joggingtur antagligen måste ställas in. Crap.

Hemligt jobb inleder morgonen, sen blir det lite ohemliga st-recensioner och krönika. Fick finfin lön idag från tidningen vilket alltid är inspirerande. Och det kommer bli mer av den varan, nästa vecka är det Fjongstock, sen blir det SRF och efter det är det Hultan. Sen blir det någon veckas break innan jag drar ner till gbg och Metal Town/Pier Pressure. Sen kommer jag hem och kastar mig in i gatufestyran. Yeah. Köper dock semesterbiljetter till wacken snart så att jag får en skön festival utan jobb eller krav utan bara slöande vid tältet, öldrickande och bandtittande. Therion <3.

Men nu jobb. Vad? Hemligt sa jag ju!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home