Tuesday, November 21, 2006

Bra bra bra

Mycket är bra nu. Mycket. På många sätt :D

Är bland annat ute på praktik på skvadern och känner väl spontant att det är den skolan jag
hade valt på om jag skulle välja gymnasium idag. Fantastiskt bra stämning och många riktigt
duktiga lärare som kan sin sak. Jag som annars är ohälsosamt positivt inställd till friskolor
har knappast blivit mindre positiv under de här två dagarna.

Mer då? Har fått en släng helgon-sjukan igen och börjat lägga ner tid där igen. Hoppas bara att jag inte vinner någon tävling igen och blir alldeles sönderspammad... Nightwish-biljetterna var trevliga, men alla hundra gästboksinläggen blev lite chockerande. Nåväl. Jag vann med den bästa motiveringen (som emellertid bara tas via mail eller önskemål i kommentatorssystemet).

Nu ska jag städa, se på Lost eller spela WoW. Eller jobba. Men det är rätt tråkigt, ja, även om man jobbar med att recensera spel :)

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Varför får inte jag veta? :(
Vilken tid kommer du hem på dagarna, funderade på att jag kanske skulle ta och hälsa på dig någon dag.

//Viktoria

4:53 AM  

Post a Comment

<< Home