Saturday, November 04, 2006

En tuff kväll på Pipeline

Ibland är Sundsvall obehagligt litet. I alla fall musiksundsvall. Var på Pipeline ikväll 
och kände att jag inte kunde titta åt något håll.

"Ajdå, där sitter min exsambo som jag gjorde slut med för drygt en månad sedan"

"Fan, var det inte den sångerskan jag hade ett pinsamt fyllebråk med på Skeppan
förra året?"

"Ojdå, där är samtliga  i gruppen X som jag gett dåligt betyg ett flertal gånger"

Vissa gånger är det kanske bäst att gömma sig under ett bord. Eller nått.

Var i vilket fall som helst pinsamt lite folk på Pipeline ikväll. 8 inbetalade berättade
Theresa och jag lider verkligen med henne eftersom Höstmörker förtjänar att finnas.
Men snålsundvall som hellre sitter hemma och dricker folköl med Iron Maiden i stereon
varje kväll föredrar tydligen den sysselsättningen istället för bra livemusik.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home