Friday, February 23, 2007

Tentan skriven!

Så! Efter en kompakt tentatorsdag med pluggande från 10-24 (med enbart paus för lunch, middag och träning) och en halvt sömnlös natt som främst präglades av tentadrömmar så har jag nu skrivit 13 sidor om Textanalys. Puh. Hade jag kramp i handen när jag var färdig? Har påven rolig mössa? Men bra gick det i alla fall. Bara en fråga jag inte svarade på (Vad är Teori?) eftersom jag helt enkelt skippat det kapitlet med förklaringen (Det är ju en litterturteoritenta, inte en teoritenta). Bra Sofia, bra. Men i övrigt skötte jag mig fint, analyserade Edith Södergran så fingrarna blödde och jag tror till och med att det finns viss VG-chans. Om Anders är snäll med bedömningen det vill säga.

I övrigt så ska jag fira tentan ikväll när det är After Work på Stepin. Frågan är bara hur roligt firandet är när precis alla kvartalsräkningar trillat in samma månad. Mitt bankkonto gråter :(

0 Comments:

Post a Comment

<< Home