Saturday, February 24, 2007

Träningsnarkoman/vinnare

Var på After Work med Step In igår och hade det faktiskt riktigt trevligt. God mat och god dryck var ett fungerande tema på kvällen och det var väldigt skönt att se att instruktörerna inte var några överdrivet nyttiga hälsofreak som enbart knaprade på morötter utan faktiskt vågade njuta av livets goda.

Jag var dessutom en vinnare två gånger om under kvällen. Först var det en grupptävling där vi skulle koppla musik till artister samt gissa vilket år den kom. Och även om jag var mer passiv än aktiv så vann i alla fall vårat lag och priset var en ölbiljett i baren.

Den andra tävlingen handlade om vem av After Workens deltagare som tränat mest under februarimånad och jag blev inget mindre än delad tvåa och kammade hem två handdukar. Inte helt fel. "Skyller" träningen på internetbristen och boxerhärvan, finns inte så mycket annat att roa sig med då än träning :)

Roligt var även när en av boxningstränarna kom fram till mig och det visade sig att han var ett stort fan av mina st-recensioner och hade varit det i fyra år. "Jag hade aldrig kunnat tänka mig att Sofia Hård på Sunsdvalls Tidning tränade på step in, helt galet!" Han såg mig nästan som något slags övermänniska vilket var rätt häftig. Fans är alltid uppskattade.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home