Saturday, March 17, 2007

Andra BC31-passet

Måste erkänna att jag rätt nerövs inför dagens BC-pass. Den senaste releasen är som sagt rätt jobbig och jag var mer eller mindre död i onsdags. Så jag och Frida hade i princip redan tetamenterat bort hela våra hem innan vi äntrade combat-salen. Men jag vet inte om det var onsdagens pump som gett ett snedvridet intryck eller om vi undermedvetet tog igen lite, för det var inte alls lika jobbigt. Inte för att det INTE var jobbigt. Det var en rätt stor svettmängd och trötta muskler även den här gången, men jag trodde inte att jag skulle dö under låt 5 i alla fall.

Hur som helst. Efter att vi konstaterat att "Haha, det var inte alls lika jobbigt" knatade jag hem, tog en dusch och la mig i sängen för att powernapa innan jag kastade mig in på jobbskörden. Tydligen hade combaten tagit rätt bra ändå eftersom jag slocknade som en sten i över en timme. I och för sig är det säkert lättare att somna om du har en minst lika trött latkatt som sover längs med ditt ben. Till slut fick jag dock släpa mig uppp för att kunna jobba lite i alla fall. För imorgon ska jag bara se på film och softa. Det kan jag vara värd.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home