Sunday, April 29, 2007

Duktiga dagar

Har varit flitig i några dagar nu. Förutom att jobba ute på Överskottet så har jag precis blivit färdig med en hemtenta om det moderna genombrottet och gårdagskvällen spenderades på Red Rock i form av hårdrocksrecensent. En intressant analys av lillasystern var att jag inte körde samma stil som helgen innan då jag var på Abba. Då var det uppsatt hår, linne, kavaj och ett litet silverhalsband som gällde. Nu körde jag läderarmband, svart från topp till tå plus utsläppt hår. Det gäller att passa in i rätt sammanhang :)

Nåväl. På tisdag börjar maj i alla fall och jag har tänkt skruva upp träningen ett snäpp ytterligare. Köra lite intervaller och varva två gånger pump med ett pass traditionell styrketräning. Blir nog bra. Sen blir det uppsatsskrivande också, men jag ska ta tag i det så fort som möjligt, har ju faktiskt redan smygstartat med att läsa böckerna. Inte illa för att vara mig.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home