Sunday, March 04, 2007

Helvetesveckan över

Den hårda invigningsveckan är över. Det har varit mycket godis, lite träning och mycket irritation. Som vanligt när det är ÖB-jobb med andra ord. Men nu är det bara torsdag-söndag nästa vecka också, sen kan jag knappt jobba någonting framöver. Får inte tjäna för mycket och vill i ärlighetens namn inte jobba heller. Då skriver jag hellre häcken av mig med diverse frilansknäck. Har vissa artikelidéer och resor inplanerade som både är roliga och genererar pengar. ÖB genererar bara irritation och pengar.

I övrigt så är min mac ovanligt skitig. Det var nämligen någon som hoppade på kaviarmackorna jag hade till vänster om datorn vilket resulterade i att det stänkte kaviar på hela skärmen. Jag har fått bort det värsta men det är fortfarande långt kvar. En viss katt, inga namn nämnda, ska inte få någon veckopeng nästa vecka.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home