Friday, April 06, 2007

Effektivitet

Det gäller att ta tillvara på dygnet om man vill få någonting gjort. Så här såg min dag ut.

12-18 - Jobb på ÖB, lite kaos att ta mig ditt dock när batteriet i bilen plöstligt är stendött. Men det löser sig. Hemma ca 18.45.
20-23 - Recenserande på Pipeline. Riot Club i antågande och förutom att recensera band hinner jag även känna mig väldigt gammal när jag förklarar för en yngre hårdrockstjej att Within Temptation faktiskt var före Evanescene.
23-00 - Skriver recensioner och förbereder sömnen
00 - Joel undrar om jag vill haka på ner på Olearys. Hmm. Varför inte? Jag kilar ner och hittar samtidigt 60 kronor på gatan - tar det som ett tecken på att jag valt rätt.
00.15-00.45 - står i kön utanför Olearys. Det är segt, tråkigt och kallt. men det går i alla fall.
0045 - Kommer in och har en helrolig kväll med Joel, Helen, Peter och belen tills Olearys stänger 03.00. Kilar sakta men säkert hem.
03.15 - är hemma men vill inte sova. Spelar lite guitar hero till 360.
03.54 - bloggar lite onödigt trams eftersom det fortfarande är onödigt att sova. Det gäller att ta tillvara på timmarna, som sagt

0 Comments:

Post a Comment

<< Home