Wednesday, April 04, 2007

Pengar = Glädje

Man blir inte lycklig av pengar finns det som bekant ett dumt talesätt som heter. Bullshit. Fick tillbaka min deklaration och minst 6000 kommer att sättas in på mitt konto, gissningsvis blir det ca 10 000 när jag fått avdrag för dator och liknande vilket kommer göra mig till en ENORMT lycklig människa. Så det så.

Nicklas från öb ringde även och undrade om jag ville jobba i helgen och jag gillar inte att jobba vardagar eftersom det är lika många timmars lidande men på helgen får man dubbelt betalt. Så först var jag tveksam när han undrade om jag ville jobba fredag. Sen kom jag på att det inte var vilken kortfredag som helst utan en långfredag. Långfredag = $$$. Så visst kunde jag jobba. Såklart.

Nu ska jag laga ny mat: http://www.arla.se/Default____17653.aspx?RecipeID=15228 och tycka synd om mig själv som inte kan gå på combaten.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home