Thursday, November 09, 2006

Garderobsbloggen - del 1


 Då sitter jag här i garderoben. Klockan är just nu 12.56 och det känns rätt okej än så länge. Fast jag har inte ens tagit upp skolböckerna. Det har blivit en del WoW, en massa jackhämtanden och lite dumsurfning. Fast nu börjar jag vakna till så snart blir det Säljö. Och efter det ska jag spela PSP-spel som jag förhoppningsvis även kan recensera senare ikväll/natt. Har jag riktig tur så finns det tid ikväll att se någon av de dvd-filmer jag tagit med som sällskap. Det känns nästan som hemma.

Observationer:
- Det är försäkringsmänniskor här idag. Alla har samma typ av jacka och alla (förutom killarna) bär scarfs.
- En lapp borttappad än så länge.
- Jag hade tänkt skippa kavaj idag eftersom det är en så lång dag. Men inte då. Tvingas låna en ful och stor kavaj från hotellet för att kunna vara representatibel. Suck.
- Lunch/frukost blev god hotelltorsk. Helt okej med tanke på att jag nästan aldrig lagar mat hemma längre.

1 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Jag tolkade det först som om du satt i din garderob och surfade. Var iallsindar gör du där inne tänkte jag då :P

12:57 PM  

Post a Comment

<< Home