Wednesday, November 08, 2006

Hårdträning där byxor spricker och benen blir fulla av glasfiber

Jag har en aktiv kväll bakom mig. Först en sväng Body Combat på Step In, vilket både var kul 
och jobbigt. Fast jag tog inte i så att byxorna sprack, till skillnad från vissa andra ;) 
Kändes dock sådär när passet avslutades och han som höll i det berömde oss och påpekade att vi
nu kunde återgå till en skön hemmakväll framför tv:n. 

Jo men tjena.

Efter body combat var det dags att plocka fram innebandyklubban, här ska inte liggas på latsidan.
Tyvärr är det ny sarg i höglundahallen och en viktig beståndsdel är glasfiber. Vilket man upptäcker
först när man råkat "skära" sig mot sargen efter att inte ha lyft på benen ordentligt (läs: varit
seg i benen efter den överdrivna träningskonsumtionen). Nu kan jag knappt ha byxor på mig utan
att det gör ont. Vad jag vet är det inte speciellt farligt, men det finns som bekant bekvämare hud-lotioner än glasfiber från innebandysarger :( 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home