Monday, November 06, 2006

Sofia Kylskåp på Body jam

Jag har kanske sysslat med idrott i många år, men det har varit idrott av en viss typ. Som fotboll, innebandy
och boxning. Roliga sporter förvisso, men man blir inte speciellt smidig. Alls. Snarare skulle man kunna säga
att jag utan problem skulle kunna liknas vid ett kylskåp när det gäller smidighet. Jag antar att ni har en inre
bild nu.

Igår var dock Sofia Kylskåp på Body jam. Avancerad aerobics för dig som har gått ett tag och vill ha mer
utmaning tror jag beskrivningen var. Hur vi hamnade där vet jag inte, men så var fallet i alla fall. Och det var
faktiskt väldigt roligt. Visst, jag tillhörde knappast någon av de bättre under danspasset men jag hade roligt
hela tiden och ska faktiskt dit på måndag igen. Helt galet.

Avrundade emellertid gårdagen med två timmars innebandy efter Body Jam, man får ju inte glömma sitt 
ursprung :) 

0 Comments:

Post a Comment

<< Home