Wednesday, November 08, 2006

Intressant jobbdag

Har en spännande dag framför mig imorgon. Ska jobba från 07.30 till ungefär 01.00 på berget. I garderoben. 
Man skulle utan problem kunna bli galen i stil med The Shining-Jack, jag vet hur det känns när 
man jobbar från 17.00-23.00 i garderoben, och det är ingen barnlek. Hur som helst så kommer det 
att gå rätt bra imorgon. Tror jag. 
Förutom att jag har  ungefär tusen skolböcker att läsa i har jag även min PSP med mig där jag har tre spel till formatet som ska recenseras till tisdag. Skitbra. Dessutom har jag min Macbook. Och det räcker nog ganska långt. Har ingen aning om det finns trådlöst internet där uppe, men finns det nät så ska jag i alla fall vara beredd. Installerar därför World of Warcraft på Macen as we speak. Det kommer ta ett tag, inte minst att ladda hem alla patcher. Men om det finns nät, och om min dator ens fixar WoW, så kommer jag att ha en härlig jobbdag imorgon. Ta upp Dagny till 60, kanske spela lite med Iaia, Majbritt eller Pomperipossa. Eller varför inte grinda lite guld med Doris så hon inte blir ledsen. Möjligheterna är enorma. Och finns inte nät så kan jag alltid se på film, skriva eller lyssna på musik. Att vakta jackor är ju inte så väldigt ansträngande. Jag ser faktiskt fram emot morgondagens martatonpass :D

And btw (för alla WoW-nördar som jag). Kolla gårdagens randomdrop i UBRS http://www.thottbot.com/?i=17740 Gissa vilken helnöjd warrior med tantnamn som vann bland fyra rolls :D

0 Comments:

Post a Comment

<< Home