Thursday, November 09, 2006

Garderobsbloggen - del 3


 Jag börjar tröttna lite. Eller bli så trött att jag blir elak och löjlig. En härlig kombination när folk börjar hämta jackor om ungefär
en halvtimme. Har roat mig med en ny favoritsida:

http://nodwick.humor.gamespy.com/cats/

Jag tror jag ska ta lite mer bilder på min kära son och posta. Han blir sällan dålig på bild i alla fall. Jag längtar lite efter honom nu. Kanske läge att surfa in på cuteoverload och döda lite mer tid :)

Observationer i garderoben:
- Middag nummer två var fantastisk. Röding med fin potatis och god sås. Nu är jag riktigt mätt och är det förhoppningsvis hela natten också.
- Dante må vara elak ibland, men nu längtar jag efter honom och hoppas att han använder mig som säng hela natten.
- Träningsvärken från gårdagens dubbelpass har ökat i styrka. Antagligen kan jag inte ens gå imorgon.

Bonuslänk:
Min nya favoritblogg, inlägget om Aupairs har roat mig hela dagen:
http://gemigenrast.blogspot.com/


0 Comments:

Post a Comment

<< Home